fbpx

Cantas ap

TYPICKÉ MISE: ZEMĚDĚLSTVÍ, PRŮMYSL, TRANSPORT, HLÍDKOVÁNÍ, SLEDOVÁNÍ

MISE
Vojenské mise
Klíčové charakteristiky platformy spolu s modulárně volitelným payloadem umožňují realizovat maximální rozsah typů vojenských misí. Schopnost VTOL minimalizuje nároky na vybavení provozní základny (nepotřebuje VPD, katapult ani přistávací záchytné systémy) a umožňuje lokaci jednotky v dobře chráněných oblastech. Široký rozsah vybavení optoelektronických hlavic a další specializované senzoriky umožňuje plnění velké škály monitorovacích misí včetně úkolů realizovaných za snížené viditelnosti a v noci.
Civilní mise

Jedinečná koncepce letounu CNTAS Ap nachází uplatnění zejména v těchto civilních aplikacích

POKROČILÉ ZEMĚDĚLSTVÍ
Monitoring stavu plodin a lesních porostů na velkých plochách umožňující optimalizaci aplikací hnojiv a eliminaci škůdců.

MAPOVÁNÍ STAVU SÍŤOVÝCH STAVEB
3D skenování stavu elektrických a potrubních sítí pomocí skenerů 3D LIDAR

TVORBA 3D MAPOVÝCH PODKLADŮ
Topografická data pro stavební inženýrství a kontrolu a plánování povrchové důlní činnosti

ZÁCHRANNÉ MISE
Rychlý transport a shoz záchranného materiálu v přesně lokalizované oblasti

Cantas ap

ADVANCED propeller

představuje revoluční modulární letovou platformu, se schopností vertikálního vzletu a přistání. Zvolená kombinace elektrických pohonných jednotek instalovaných v křídlech a spalovacího motoru v zadní části trupu umožňuje skloubení schopnosti vertikálního vzletu a přistání s možností cestovního letu v horizontální konfiguraci. Tato koncepce se vyznačuje velkým rozsahem možných letových rychlostí (0-180 kmh) současně se schopností realizace dlouhodobých letových misí (až 10 h). Zabezpečený systém přenosu dat s dosahem 100 km ve spojení s pokročilým systémem autopilota se zvýšenou redundancí umožňují realizaci široké škály misí prováděných v autonomním, nebo asistovaném režimu. Modulární koncepce letounu umožňující rychlou záměnu kontejnerů s payloadem zajišťuje velkou flexibilitu při plnění požadovaných úkolů. 

DETAILY
Klíčové charakteristiky:
  • Schopnost vertikálního vzletu a přistání

  • Zabezpečený komunikační systém s dosahem 100 km

  • Autonomní a asistovaný letový režim

  • Nadstandardní rozsah letových rychlostí a vytrvalosti

  •  Zaměnitelný příďový kontejner pro různé druhy paloadu

Základní Údaje:
Rozpětí křídel 3.283 mm 129 in
Výška  1.501 mm  59 in
Délka  2.401 mm 94 in
Pohon 1x Spalovací motor MVVS 116 iL
2 x Elektrická pohonná jednotka
Rotex- electric REG40
& MGM compro 25063
Objem nádrže 24 l, benzín
VÝKON
Maximální rychlost vmax   180 km/h 112 mph 97 kn
Letová výdrž 10 h
Praktický dostup 3.000 m 9,800 ft
HMOTNOSTI
Maximální vzletová hmotnost (MTOW) 75 kg
Maximální hmotnost užitečného zatížení 10 kg
STANDARDNÍ VLASTNOSTI
Vertikální vzlet i přistání (VTOL) ANO
Režim visu (stálé vznášení) ANO
Autonomní režim ANO
Režim visu ANO
Zabezpečený komunikační systém ANO
Asistovaný režim letu ANO

DATOVÁ LINKA
ZABEZPEČENÝ SYSTÉM PŘENOSU DAT

Náše datová linka byla vyvinuta s důrazem na budoucnost. Její robustní systém je zásadní pro tok zabezpečených informací i spolehlivé vzdálené ovládání UAV.
Důležitá vlastnost našeho komunikačního systému je jeho technická kompabilita s každým UAV.

Šifrovaný systém bezdrátového přenosu dat 

Používaný systém přenosu dat byl vyvinut s důrazem na budoucnost. Robustní systém přenosu dat je zásadní pro spolehlivé vzdálené ovládání UAV a zabezpečený příjem obrazových a datových informací.Telemetrie a přenos video dat mezi UAV a pozemní stanicí je zajištěn pomocí inovativního komunikačního systému s dosahem až 100 km. Veškerá komunikace je zabezpečena pomocí datového kanálu o datovém toku až 12 Mbps. Antény pracují na frekvenci 2,4 GHz. Komunikace je šifrována podle „The Advanced Encryption Standard“ (AES) pomocí 128 bitového klíče. Data jsou tak zabezpečeny proti zneužití třetími osobami pomocí algoritmu, který pro šifrování používá i Národní Bezpečnostní Agentura USA.

Díky 100 km (62 mi) dosahu můžete přijímat data a ovládat vaše UAV (včetně dalšího vybavení na palubě )i ve vzdálených oblastech. Příjem signálu je možný z jakéhokoliv směru díky automaticky řízené pozemní směrové anténě, která se sama natáčí za UAV. V případě, že se UAV přiblíží příliš blízko, tak se komunikace automaticky přepne na všesměrovou anténu.

Palubní vybavení se skládá z řídící jednotky, zesilovače signálu a antény. Váha veškerého vybavení určeného pro montáž do UAV nepřesahuje 400g.

Telemetrie a přenos video dat mezi UAV a pozemní kontrolní stanicí je zajištěn pomocí našeho inovativního komunikačního systému s dosahem až 100 km. Informační tok je zabezpečen pomocí telemetrického kanálu a datově komunikačního kanálu. Telemtrický kanál (až 1 GHz, ale většinou 430 – 470 MHz) je navrhnut pro obousměrný přenos dat, zatímco video datový komunikační kanál (až 7 GHz, většinou 2.2-2.4 GHz) zajišťuje pouze jednosměrný přenos dat (vzduch » země). Na žádost zákazníka je k dostání konfigurace šířky vlnového pásma. Zašifrování podle “The Advanced Encryption Standard” (AES) je použito pro zabezpečený přenos dat mezi UAV a GCS. Díky aplikované bezpečnostní velikosti 256 bit podle AES nemůže nikdo dosáhnout na vaše důležitá data pokud to nepovolíte.

Díky 100 km (62 mi.) komunikačnímu dosahu můžete přijímat celková data a kontrolovat vaše UAV a jeho náklad i ve vzdálených oblastech. Příjem signálu je možný z jakéhokoliv směru díky systému antény, který pokreje 360° úhel.

 

PALUBNÍ JEDNOTKA

Palubní jednotka se skládá z telemetrického vysílače, datového vysílače, telemetrického přijímače a antén.

I. ZÁKLADNÍ SADA UŽITEČNÉHO ZATÍŽENÍ PRO DENNÍ OPERACE

  1. PŘENOS DAT PALUBNÍ JEDNOTKY
  2. AUTOPILOT
  3. ELEKTRO-OPTICKÉ SYSTÉMY:
Standardní vlastnosti
rotační limity: 360° nepřetržité panorámování -90° to +45°  rychlost přeběhu: 120 stupňů/s “gimbal” stabilizace < 150 µrad
Celkové vlastnosti
telemetrie a přenos dat s dosahem až 100 km autonomní a letový režim schopnost „virtual fence“ software stabilizace s korekcí rotace
palubní video nahrávání zabudovaná paměť rozlišení kamery 1280×720 optické přiblížení 30x
schopnost stopování objektu indentifikace člověka z 1000 m rozpoznání člověka z 2000 m detekce člověka ve dne > 6500 m a v noci 2000 m
identifikace vozidla z 3000 m rozpoznání vozidla z 6000 m detekce vozidla > 6500 m

 

POKROČILÁ SADA UŽITEČNÉHO ZATÍŽENÍ NA ŽÁDOST ZÁKAZNÍKA

Jakmile je určen hlavní účel modelu CANTAS, rádi Vám pomůžeme zvolit vhodné užitečné zatížení, které bude vyhovovat vaši misi.

II. ZÁKLADNÍ SADA UŽITEČNÉHO ZATÍŽENÍ PRO NOČNÍ OPERACE

  1. PŘENOS DAT PALUBNÍ JEDNOTKY
  2. AUTOPILOT
  3. ELEKTRO-OPTICKÉ SYSTÉMY:
Standardní vlastnosti
rotační limity: 360° nepřetržité panorámování -90° to +45° Elevace rychlost přeběhu: 120 stupňů/s “gimbal” stabilizace < 150 µrad
IR noční senzor
Celkové vlastnosti
telemetrie a přenos dat s dosahem až 100 km autonomní a asistovaný
letový režim
schopnost „virtual fence“ software stabilizace s korekcí rotace
palubní video nahrávání zabudovaná paměť rozlišení kamery 1280×720 rozlišení IR kamery 640×480
optické přiblížení 30x schopnost stopování objektu indentifikace člověka z 1000 m rozpoznání člověka z 2000 m
detekce člověka ve dne > 6500 m a v noci 2000 m identifikace vozidla z 3000 m rozpoznání vozidla z 6000 m detekce vozidla > 6500 m

 

POKROČILÁ SADA UŽITEČNÉHO ZATÍŽENÍ NA ŽÁDOST ZÁKAZNÍKA

Jakmile je určen hlavní účel modelu CANTAS, rádi Vám pomůžeme zvolit vhodné užitečné zatížení, které bude vyhovovat vaši misi.

POZEMNÍ KONTROLNÍ SYSTÉM

Pozemní kontrolní systém (GCS) je navrhnut pro ovládání a kontrolu bezpilotního systému CANTAS a jeho nákladu.
Podle požadavků zákazníků je možné implementovat novou funkcionalitu do kontrolního systému s různými specifickými rozhraními pro vojenské i civilní účely. 

Pozemní kontrolní stanice se skládá z dvojitě-kanálové škále přijímače? s signálovým dekóderem, vysílačem a anténovým systémem.
Není zde důvod dodatečné telekomunikační infrastruktury ke spuštění naší datové linky. Nabízíme tři typy GCS konfigurace:
  

  • Přenosný box s možností připojení vnitřních nebo vnějších antén. Tento typ GCS je provozován na bateriích, 220 V externím elektrickém zdroji nebo autobateriích
  • Využití rozvinuté konstrukce pro instalaci antén a signálového dekóderu (budova, stožár, apod.)
  • Speciálně upravené vozidlo = mobilní GCS

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI A VÝHODY

  • Komunikační dosah až 100 km (62 mi.)
  • Volitelná kompabilita s jakýmkoliv UAV
  • Žádná dodatečná telekomunikační infrastruktura
  • Přenos dat zabezpečen pomocí AES 256 bit
  • Tři druhy konfigurací pozemní stanice 
MODUL/NÁZEV PANELU DOSTUPNOST FUNKCE ŘÍZENÍ LETU DOSTUPNOST
Panel alarmu Green check mark Aktuální rychlost Green check mark
Panel motoru Green check mark Aktuální nadmořská výška Green check mark
Plánovač misí Green check mark Aktuální kurs Green check mark
2D terén Green check mark Umělý horizont Green check mark
Řízení letu Green check mark Zobrazení rozteče Green check mark  ±80°
FUNKCE PANELU ALARMU DOSTUPNOST PANEL PLÁNOVÁNÍ MISÍ DOSTUPNOST
Alarm motoru Green check mark Přímé vkládání/mazání Green check mark
Alarm elektrického zdroje Green check mark Vložení Green check mark  ve 2D terénu pomocí dvojitého kliku
PANEL FUNKCÍ MOTORU DOSTUPNOST Počet dráh 1
Zobrazení RPMs Green check mark Změna pořadí trasových bodů mise Green check mark
Počet motorů 3
FUNKCE 2D TERÉNU DOSTUPNOST C4I FUNKCE DOSTUPNOST
Přiblížení Green check mark Protokolování veškeré telemetrie Green check mark
Dodatečné funkce Přidávání trasových bodů Protokolování dat o záteži Green check mark

 

KONTAKTUJTE NÁS

MÁTE DOTAZ? NAPIŠTE NÁM!

8 + 13 =

SÍDLO SPOLEČNOSTI

Zerzavice 2146
686 01 Staré Město

Email: info@newspacetechnologies.cz
Telefon +420 602 749 317

New Space Technologies s.r.o. je zapsána v rejstříku firem spravovaného Krajským soudem v Brně, sekce C, klauzule 96819. Registrační číslo organizace: 019 54 717.